ВГО «Чесне слово»: Інформаційну атаку на ректора КПІ міг організувати Садовий

4


















Участь у дестабілізації діяльності провідних університетів України приймають політики, які претендують на лідерство всеукраїнського масштабу, зокрема, кандидат у президенти і мер Львова Андрій Садовий.

Про це 10 січня 2018 року на прес-конференції на тему: «Ризики та виклики якості життя та освітніх процесів української сучасності», яка відбулася в УНІАН, заявив голова ВГО «Чесне слово» Володимир Омельчук.

«Нещодавно лідер об’єднання «Самопоміч» Андрій Садовий запропонував вивести українські університети в топ-500 світових вузів. При цьому, 12 жовтня 2018 року на телевізійному каналі 24, левова частка власності якого (близько 77%) належить дружині Андрія Садового — Катерина Кіт-Садової, вийшла телевізійна програма з абсолютно безпідставними натяками на корупцію серед керівництва Національного технічного університету КПІ. Зокрема, мова йшла про корупцію в ході будівництва ЖК «Campus» і РК «Shelter» на території универиситета. Керівництво КПІ звернулося з позовом до суду щодо поширення 24 каналом неправдивої інформації про університет», — зазначив Омельчук.

Голова ВГО «Чесне слово» зазначив, що синхронно з виходом зазначеної телевізійної передачі на 24 каналі, відбулося спроба незаконного силового захоплення кабінету ректора КПІ Михайла Згуровського групою озброєних молодих на чолі з депутатом Київради від партії «Свобода» Володимиром Назаренком. Згодом до провокацій проти Згуровського приєднався ще один представник ВО «Свобода», народний депутат України Юрій Левченко.

«Про зв’язок цих подій і їх інформаційного супроводу здогадатися неважко. 19 жовтня року на 24 каналі вийшла в ефір друга програма про ректора КПІ, в якій журналісти оприлюднили неправдиву інформацію про нібито незадекларованої власності сім’ї ректора, повторивши вже озвучені звинувачення в корупції на адресу керівництва КПІ. Однак, ні словом не згадали про офіційних поясненнях представників КПІ, наданих після першого сюжету, який вийшов на 24 каналі. І це саме по собі вже дуже демонстративно, оскільки свідчить про бажання каналу забезпечити інформаційну підтримку наступу проти Київського політехнічного інституту», — підкреслив голова ВГО «Чесне слово».

За словами Омельчука, 24 канал, яким володіє дружина Андрія Садового, і озброєних нападників на чолі з представниками ВО «Свобода», об’єднав «ляльковод «Свободи» Ігор Кривецький, «який дуже не любить, коли його називають по кримінальному прізвисько Пупс».

«Саме так його назвали журналісти видання «Форпост» у матеріалі «Ляльковод під боком Тягнибока. Ігор Кривецький». У свій час Пупс схилив лідера «Самодопомоги» до співпраці постійним тиском з допомогою «ручного» громадського об’єднання «Розвиток Громади», представники якого у Львові очолює Олександр Веремеєнко з кримінальним прізвиськом «Тимофій», про що в коментарі телеканалу ЗІК розповіла Олена Живко, голова ВГО «Об’єднання добровольців». Сьогодні Пупс не тільки тісно співпрацює з лідером «Самодопомоги» в контексті діяльності власної бізнес-імперії у Львові, але й часто спільно вирішує політичні питання місцевого та загальнодержавного значення», — підкреслив представник громадської організації.

Також Володимир Омельчук нагадав про скандал з аудіозаписами розмов Андрія Садового, які оприлюднив народний депутат Ігор Мосійчук. На цих записах Садовий давав вказівки збирати компромат і готувати статті для дискредитації Катерини Гандзюк — активістки, на яку було скоєно звірячий напад з використанням сірчаної кислоти, після якого вона померла.

«Генеральна прокуратура України встановила, що голос на аудіозаписи дійсно належить Андрію Садовому, а його слова можна розцінити як образи і погрози Катерини Гандзюк. Звернення народного депутата Ігоря Мосійчука та аудіозапис було приєднано до кримінального провадження. Тому, як це не сумно, ми остаточно переконуємось у тому, що саме лідер об’єднання «Самопоміч» Андрій Садовий давав вказівки по дискредитації керівництва КПІ для дестабілізації роботи університету допомогою 24 каналу. І метою такої дискредитації є аж ніяк не висновок внз в топ-500 в світовому рейтингу, а, швидше за все, спроби змусити керівництво КПІ брати участь у брудних політичних іграх», — резюмував він.

«>

14.01.2019
12:30
Источник